بهترین نرم افزار مدیریت مطب

در حوزه IT (فناوری اطلاعات) خدمات بهداشت و درمان، EMR (نرم‌افزار‌ پرونده الکترونیک درمان) و EHR (نرم‌افزار پرونده سلامت الکترونیک) بسیار پرفروشند. برنامه دیگری که همراه با نرم‌افزار پرونده سلامت بیماران ازآن استفاده می‌شود نرم‌افزار‌ مدیریت مطب نام دارد. این نرم‌افزار‌ به مطب‌ها این امکان را می‌دهد تا امور اداری و مالی خود را با روشی بسیار کارآمدتر انجام دهند. در مطالب قبل توضیح دادیم که این نرم افزارها چه هستند و ویژگی های آنها چیست. در این مطلب به شما می گوییم که بهترین نرم افزار مدیریت چه قابلیت هایی دارد.

قابلیت های بهترین نرم افزار مدیریت مطب:

۱-افزایش ظرفیت مطب:

نرم افزار مدیریت مطب، ظرفیت مطب برای پذیرش و خدمت‌رسانی به بیماران را افزایش می‌دهد. (ارائه خدمات به بیماران بیشتر در زمان کوتاه‌تر) با استفاده از این برنامه، مطب‌ها می‌توانند زمان طولانی‌تری را به رسیدگی از بیماران پرداخته و بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت تمرکز کنند.

۲- تسریع در پرداخت:

بهترین نرم‌افزار‌ مدیریت مطب، به شما این امکان را می دهد که با رسیدگی سریع‌تر به مطالبات و پردازش آ‌ن‌ها، جریان امور مالی خود را سرعت بخشید.

۳- افزایش بهره‌وری:

پزشکان با استفاده از نرم‌افزار‌های مدیریت مطب، در وقت خود صرفه جویی زیادی می‌کنند، این امر باعث می‌شود بتوانند فعالیت‌های بیشتری نسبت به گذشته انجام دهند، این مسئله درنهایت منجر به افزایش بهره‌وری مطب و بهبود خدمات درمانی می‌شود.

۴-کاهش خطا:

هنگامی که مطالبات به صورت دستی و توسط کارمندان مطب بررسی می‌شوند، احتمال بروز خطا بسیار بالاست. نرم‌افزار‌های مدیریت مطب به صورت الکترونیک به پردازش اطلاعات می‌پردازند، ازین رو احتمال بروز خطا هنگام استفاده ازین نرم‌افزارها بسیار کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید :   نرم افزار مدیریت مطب OmniMD EMR : معرفی بهترین نرم افزارهای مطب در دنیا

۵-کاهش رد شدن مطالبات:

از آن‌جا که نرم‌افزار‌های مدیریت مطب با شیوه ای بسیار قوی، کارآمد و بدون خطا عمل می‌کنند احتمال رد شدن مطالبات مطب بااستفاده ازین نرم‌افزارها کاهش می‌یابد.

۶-اطمینان از رعایت قانون و استانداردها:

بهترین نرم افزار مدیریت مطب به شما کمک می‌کند تا به سادگی از قوانین نظارتی موجود تبعیت کنید. شما می‌توانید با استفاده ازین نرم‌افزار‌ها  تمام معیارهای کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در مطب خود را تحت نظر قرار داده و گزارش کنید.

۷-افزایش رضایت بیمار:

از آنجا که پزشکان با استفاده از این نرم‌افزار‌ها قادر به گذراندن زمان بیشتری با بیماران خود بوده و تمرکز بیشتری بر کیفیت خدمات دارند؛ استفاده ازین نرم‌افزار‌ها‌ سطح رضایتمندی بیماران را به شدت افرایش می‌دهد. موارد فوق تنها بخشی از قابلیت‌های یک نرم‌افزار‌ مدیریت مطب ایده‌آل است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم‌افزار‌ مدیریت مطب راستین سیستم به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع

نرم افزار مدیریت مطبنرم افزارهای پزشکی

امکانات نرم افزار مدیریت مطببهترین نرم افزار مدیریت مطبدانلود نرم افزار مدیریت مطبقابلیت های نرم افزار مدیریت مطبنرم افزار مدیریت مطبنرم افزار مدیریت مطب ایده آلنرم افزار مدیریت مطب راستین طبنرم افزار مدیرین مطب راستین سیستمویژگی های نرم افزار مدیریت مطب

هیچ نظری وجود ندارد